svengelska

Direktlänk till inlägg 14 juli 2012

Hihi jag hinner! :)

Av lisa!!!!!!!!!!!! - 14 juli 2012 11:00

Hej! Jag upptäckte att vi inte skulle åka fören på kvällen!    Så jag kan blogga nu! :) Nu har vi precis fikat och efter maten ska pappa och jag springa typ 3 km. Sen ska vi åka till farmor och farfar och åka med dem till trelemynde och där ska vi ta en färja och sova över. Min farbror och hans tjej ska oxå med. Men eftersom jag bor i Småland tar det ju 2-3 timmar ner till trelemynde så jag kanske hinner blogga i bilen om jag hittar nån app med bloggplatsen! :D Nu lyssnar jag på selena gomez låtar. jag har tre tips låtar av henne:

1. love you like a love song

2. who says

3. a year without rain

Nu har jag nt mkt att skriva om men ni får ha en skön vecka medans jag är  borta! :) så ses vi om en vecka!!! <3


puuuss **


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lisa!!!!!!!!!!!! - 14 juli 2012 19:10

Hej, det fanns faktiskt en app med bloggplatsen!! :-D Just nu sitter vi i bilen och har säkert 2 timmar kvar till båten och sen ska vi ju åka hela dagen i morgon oxå! Just nu kör vi rätt ryckigt för att min bror som är 17 år övnings kör... ~.~ Det är...

Av lisa!!!!!!!!!!!! - 13 juli 2012 18:19

Hejhej! Jag har haft rätt många bloggar, fast jag har aldrig haft tid till att blogga, dock älskar jag att blogga så därför skapade jag denna blogg för att försöka skärpa mig. Tyvärr skapade jag denna blogg i ett lite fel läge, vill ni veta varför? J...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards